fredag den 1. november 2013

Om at løsrive sig...

Idag sker det...det jeg så længe har hungret efter, og dog frygtet en smule...jeg skal i byen alene! Jeg efterlader simpelthen mand og børn hjemme, med assistance fra svigerfar, og tager med mit studiehold i byen, for bare at være VOKSEN et par timer...på en gang mavekriblende og nervepirrende! Med det samme går mor-genet igang...kan Marius nu undvære mig og mine babser, kan Bjørn klare at holde skansen derhjemme, bliver Oliver helt umulig at styre når både han og Marius bliver trætte...SÅ HOLD DOG OP! Selvfølgelig går det! Du er IKKE uundværlig...utroligt at det skal være så svært at få ind i hovedet, når mor-genet har fået lov at overtage al pladsen. Ind i kampen...nu skal JEG (kvinden Sara!) igen have lidt af magten tilbage :)

1 kommentar:

  1. Og det gik selvfølgelig rigtig fint ;) Var hjemme igen efter 3 gode timer i friheden...så kunne Marius ikke holde det ud længere...var sulten og træt!

    SvarSlet